Jobba, jobba, jooobba


Ah vad jag är trött då! kom hem från jobbet typ halv sju imorse, somnade typ direkt, o sov till halv tre.. sen träffade jag josie o maja på stan. vi åt på steve's och gick runt lite o kollade. köpte ett nagellack! mer har jag fan inte råd med. blä.
kom hem typ halv åtta och bara dog av trötthet, så har typ sovit en timme nu. skönt! och om 20 minuter ska jag åka till jobbet. inte så sugen på det faktiskt..

Imorgon hoppas jag att mattias inte ska köra cross igen, för isf ska jag göra blåbärspaj tll honom. och mig såklart. mm gott!

vad skönt det är förresten att bo själv! inget tjat o bara skönt liksom. men är faktiskt ganska duktig på, hittills iaf, att städa o diska oså. är ju inte riktigt min grej annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0