Förbannad


Ja jag är förbannad. har lyssnat på melissa horn (har 4 låtar) och några moneybrother-låtar på repeat nu tre dagar i rad och tänkte: ja jag kanske ska lyssna på något annat en liten stund. sagt och gjort va! shufflade några femhundra gånger, bara skit och fanvadjagärtröttpådenhärmusiken. allt är jag trött på! så nu är jag förbannad för att jag bara har gammal och tråkig och fanmusik och för att dc är cp och jag inte kan ladda ner.
Nu shufflade datorn till the knife - you make me like charity. inte ens den låten kan jag med! den är verkligen bra, skitbra till och med, men jag har lyssnat på den ungefär varje dag i 4 månader så nej tack. suck!!! stor suck!!!

Jaha, jaha... Var och träffade sarah förut på mc donalds. det var trevligt, även om det inte blev så väldans länge. känner mig som värsta cykeltjejen, har cyklat säkert 50 minuter sammanlagt idag. värsta!

Laga mat har jag inte gjort än... är inte så sugen på att göra det heller.

Jag vill att mattias ska sluta nu och inte klockan tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0