För du ser i mina ögon att jag försvann för längesen


En bra helg asså! linda o vickan kom till mig i linkan i fredags. blev en riktigt skojig förfest, råkade dock spy ut för fönstret helt plötsligt. men det gick ju bra! mådde topp sen. tog oss in till stan o gick till platens. mycket skoj! lite special musik var det, men jag gillart. sen gick jag hem med mattias o sov, linda försvann på annat håll o vickan hem till mig. dagen efter låg vickan o sov till halv tre när vi ville komma in:P men fick tag på henne till slut så det var ju lungan.. igår var jag hos mormor, hennes systrar från deutschland är här. mm kul!! inte. jag förstår ju allt dom säger, men kan verkligen inte säga nåt själv. så usch. sen åkte jag till mattias o slappade lite, sen sov. jobbade 6 imorse ja.. men var klara typ halv tio så det var ju gött. har varit ut ei pappas torp, låg o lyssnade på gudstjänst på p4 (orkade inte byta kanal), läste bok, sov och åt. skönt eller! sen åkte pappa och jag o kollade på lite loppis. köpte mig ett fint halsband o en skitsöt skål.

Ska snart träffa lindisen en liten stund, sen så måste jag tillbaka till linkan.. mycket farande fram o tillbaka här va! men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0