People around gotta find something to say now


Ganska så hektiskt har det varit dom senaste dagarna minsann.
I tisdags åkte jag till motala, blev upptämtad av jonas, så åkte vi till min faster.. en massa släkt var där, så jo det var ju trevligt. sen till torpet där det blev matlagning, promenad o kortspel. sjukt mysigt där alltså! på promenaden så gick vi in i ett övergivet hus. spännande! men hade ingen ficklampa så såg inte så mycket. det måste jag ha med mig nästa gång. även om jag faktiskt tycker det är lite läskigt så är det ju kul!

Somnade för sent, kanske halv ett och släpade mig upp kl 5 för att åka till jobbet.. är ju inte världens roligaste jämt men trivs verkligen med alla jobbarkompisar, o då blir det inte så jobbigt ändå.
åkte tillbaka till torpet efter jobbet o solade o åt pizza som jag kom på att jag är fan sugen på nu igen! men icke, är totally pank nu. tur att lönen kommer imorrn! (18000:-, gööött!). Hem till motala sen, o vickan kom till mig.. var kul o träffa henne! var ju typ hundra år sen (en vecka, men iaf). sen var hon världens snällaste o skjutsade mig till linkan!
Sen kom mattias, jag var världens tröttaste så blev att sova ganska direkt.. men klockan var nog minst tolv när jag somna, så dödstrött imorse igen.

Har legat ute o solat lite idag i parken här vid mig! skönt var det, men blev så himla varmt efter ett par timmar så då gick jag in.. är ju lätt 30 grader fortfarande! sjukt, o älskar att det ska va bra i helgen med.
Imorgon ska jag först shoppa med elefteria o petra, en massa saker som behövs köpas.. jeans,rouge,sommarskor,handkräm o gärna massa annat.
Åker hem till motala sen, får se vad som händer... o på lördag ska förmodligen jag o mattias åka till torpet, o sen söndag vet jag inte. börjar jobba 22.. blir min 4:e sexdagarsvecka i rad! pengar blir det ju.

Nu ska jag kolla på tv eller nåt.. måste äta först nu! jobbigt känner ju jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0