Victoria's secret fashion show


Jag har fuskat lite grann. kollat på några klipp faktiskt från victoria's secret fashion show. åh jag älskar det! sjukt snygga tjejer, o värsta showen.
Vet inte riktigt vem jag gillar mest, men det kan mycket väl vara adriana limaimage13
rätt snygg om man säger!

Men längtar iaf tills jag o jempa ska kolla på hela! min kära mormor har spelat in det åt mig:)

Jag hoppashoppashoppas verkligen inte arla ringer imorgon! har en del jag skulle behöva styra med inför resan. och så ska ju mattias komma hit också, kan ju bero på det med.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ah hon är sjukt snygg!

2008-01-07 @ 01:59:47
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0