Oj, nytt år bara sådär!


Ja gott nytt år då!
Nyårafton började inte asbra om man säger. vaknade upp halv sex hos mattias för att åka till jobbet, upptäcker till min förskräckelse att jag är förkyld! lagom typiskt alltså. åker till jobbet i tron om att vi ska vara klara vid tio iaf så jag kan åka hem o sova. blev inte riktigt så. behövdes en jävla massa mjölk helt plötsligt! så vi blev kvar till tre. inte vad jag hade hoppats på. men blir sjukt bra pengar! tack chefen för det:)
Åkte hem till mattias o försökte sova lite iaf. men det gick inget bra. lyssnade på en p3-dokumentär om göteborgskravallerna istället, som iofs var mycket bra. vid fem tog jag mig en cider och ett par alvedon och hoppades på det bästa:)
Vid åtta hade folket kommit och det blev god mat! mattias är en utmärkt kock måste jag ju tillägga. Var en trevlig kväll, fast jag var för trött o sjuk för att det skulle bli tiptop om man säger!
Runt halv fyra kände jag o mattias att det var dags o sova. det gick sådär. först kom lina o slängde sig emellan oss och skulle sova där. tre stycken i en 90-säng går ju sådär:P sen kom det tre stycken till, plus en hund. var lite svårt att sova då om man säger! till slut blev det skapligt lugnt iaf så jag äntligen fick sova.
Dagen idag har varit sjukt seg. gick upp halv ett, städade o åt lite, gick o la mig med mattias när han kom hem från jobbet o vila/sov i tre timmar. sen åkte till bror o kolla på film. nu hemma. trött och sjuk. stackars mig. jag tycker alldeles för synd om mig själv när jag är sjuk, jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0