Let them say what they may


Fan vad nice det är att vakna av att kling från arla ringer halv sex. inte! han ville att jag skulle komma och jobba på en gång. men som tur var så hade jag ingen bil. för seriöst alltså, är ju lite småsjuk, plus att jag bara hade sovit typ 2½-3 timmar när han ringde. men imorrn däremot, ska jag jobba.

Ska åka till linköping vid tre med jempan! ewe kanske skulle följa med också. gå lite på stan och sådär, sen vaccinera. och så en liten fika på det med tror jag väl va. sen åker jenny hem med bussen. jag tänkte att jag stannar i linköping och sover hos bror. mattias jobbar ju självklart 14-22 den här veckan, bara för att jag för en gångs skull inte ska göra det. jaja, så äre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0