It's not that easy


Gick till sarah b igår, där var josie,ewe o elli. drack vin o bara försökte så att alla skulle må bra:) sjukt att alla fem har seriösa love problems.
Lyssnade på massa härliga gamla godingar, en favorit var ju solid harmonie - to love once again. seriöst bra alltså:)
sen gick jag,josie o ewe hem till ewe o sov. nu är jag hemma.
Fick nyss ett samtal från linda. ville bara spy när jag hörde vad hon sa! vilken jävla idiot han är alltså. vill ju bara döda honom.. eller nåt! sådär gör man fan inte mot min vän, aldrig!

Ikväll ska vi till elli, hon fyller 20 imorgon! men blir inget party för mig om man säger. ska ju jobba imorgon med så.

Kommentarer
Postat av: Evelina

verkligen helt sjukt! love problems asså, spyyyr!

2008-01-19 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0