Fredag


Åkte ju till mattias igår. var på ikanohuset och köpte lite presenter till vickan och en annan skitbra sak: högtalare! är sjukt nöjd med dom, små och värsta bra ljudet. sen hem o göra mat o kolla på antikrundan! gillar det programmet. kunde inte sova inatt heller! 4:e natte i rad. så jag roade mig med att kolla på film, a good year blev det, slog rekordet på quadra pop och lyssnade på en p3-dokumentär. somnade väl lite efter fem, typ 10 minuter innan mattias gick upp.

Åkte hem sen vid ett. jag o jenny var hos anna o jan o jobbade lite. jempa ska ju ta över efter mig när jag åker va! var bara där en timme, skönt.

Ikväll har jag faktiskt ingen aning om vad som händer, känner för att dricka några cider o kolla på humorlabbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0