Fixartjejen


Ja, idag har jag minsann fixat! skulle ringa Östgöta brandstodsbolag eftersom jag inte hade fått försäkringspapprena, men hade visst fått dom idag. bra. ringa doktorn, men dom hade fullt i telefonväxeln hela dagen. inte bra. ringde kilroy om boende i bangkok, platser på planet och iytc-korten. bra!

Tror jag klarar mig från att jobba idag, visserligen ringde dom halv ett igår men jag hoppas verkligen inte dom ringer nu. orkante! vill till stan o köpa saker till resan och att mattias ska komma hit.

Funderar på att kolla mina pengar på kontot, fast jag vågar knappt. går åt så sjukt mycket nu till resan och alla jävla resor fram o tillbaka till linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0