But I need your ears and I need them now I've got something to say


Hänt en del sen sist om man säger! Är väl både glad och ledsen över det hela.. men jag hoppas att vi kan lösa det på ett bra sätt iaf... men... jag är kär i dig också i vilket fall, hur vi än gör med det.

Ska åka o jobba lite med jempa sen. ska bli skönt med lite pengar, o känna att man gör nåt iaf. blir lite rastlös på att inte göra nåt! har ju inte jobbat på en vecka nu.

Kanske ska åka till josie i norrköping i veckan, eller till vickan i stockholm! men kostar ju pengar.. hm, får se..

Kommentarer
Postat av: lindaa

nu är det du som lägger till mig igen på listan tycker jag! :P

2008-01-14 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0