Det är väl så att man är ledig eller!


Ja, knappt så jag kan tro det själv. Jag är ledig hela FEM dagar nu. börjar på måndag kl 6 igen, vilket jag helst inte alls vill tänka på. jag kan inte gå upp så tidigt,det är totalt jätteomänskligt. men det ska jag ju inte tänka på nu! lediglediglediiig...
Jag har som vanligt varit en dålig bloggare och inte skrivit på länge.
De senaste helgerna har förvånanade nog bara bestått av fest.. vilket ju inte händer alls så särskilt ofta nuförtiden! Förra helgen var jag på jobbet en timme till elva, snabbt hem o förfestade med elli och sen ut. platens blev det då, himla roligt som vanligt. vaknade upp dagen efter och mådde sådär, ganska mycket sådär. men peppa till mig för julfesten som blev väldigt rolig den med. dock kände jag inte att jag åt för de 600 kronor som julbordet tydligen kostade per person för företaget.
Jag åt: potatissallad, knäckebröd, vindruvor och 1/4 passionsfrukt. men det var ju iofs också rätt gott.

Nu i helgen var det sarah f och jag som höll låda om man säger! i fredags var vi på platå. väldigt roligt det också måste jag säga! var längesen jag var där. kvällen var dimmig men som sagt mycket bra! lördagen så var det samma sak igen.. mådde sådär men fick upp peppen. jag o sarah var på förfest hos martin.. sen till harrys/bk faktiskt. haha det var minst sagt roligt.. träffade på diverse jobbarkompisar. folk beter sig en aning annorlunda om man säger!

Imorgon ska jag forsätta mina julklappsköp, känns bra det. har haft lite ångest för det där. men bror o syster är klara, o jag vet vad jag ska köpa till mamma, pappa och mattias.

I helgen ska jag göra julgodis! knäck och någon slags fudge blir det.. spännande va? mm, tycker jag. ska förresten på tal om jul försöka få upp lite bilder framöver då! min kära kamera fick ju sand i sig och stendog. men får en ny i julis! det gillar jag.


Nu väntar jag mest på att lindano ska ringa så vi kan ses! var längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0