Beyoncé


Nu när jag har en egen fin dator så kan jag äntligen börja ladda ner musik igen. känns awesome om man säger! igår laddade jag ner timo räisänen,lady gaga,ola magnell,britney spears, glasvegas och beyoncé. jag gillart:) ganska bra blandning kan jag tycka. blev överraskad av beyoncés skiva, trodde att det skulle vara så som det ofta är att det bara är en låt på skivan som är bra. men icke! här har ni min favoritlåt för tillfället:)



mycket bra!
annars så har jag ångest för det här med julklappar.. jag har ju sån fruktansvärt dålig fantasi, tyvärr. jag kanske skulle ta och måla en teckning var till hela familjen? vad tror ni? nej då, det ska jag absolut inte göra. är ju som bekant fruktansvärt dålig på att måla/rita ja ni vet... så det gick inte. nähe. där var idéerna slut... skit också.

Kommentarer
Postat av: jempa

jempa tror att alla skulle bli asglada för varsin teckning :)

2008-12-04 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0