About you now


Jag är nog världens sämsta bloggare, det är ju ganska klart bevisat. men det bara blev, okej? känner nu att det blir lite kämpigt att försöka dra igenom vad jag gjort och vad som hänt sen sist. och så intressant är det nog trots allt inte.
Men kan säga så mycket som att jag var i stockholm hela förra helgen torsdag - söndag. Det blev lite sådär i sista minuten av en eller annan anledning.. halv sju på kvällen kollade jag efter tåg, klockan sju satt jag på tåget:)
Josie och sofia mötte mig på stationen.. Jag har fortfarande inte börjat gilla stockholm kan jag konstatera. det finns mycket jag gillar, men om man ser till det jag inte gillar så väger det över om ni förstår. det som ligger högst på listan av vad jag gillar är ju att jenny,josie,vickan sofia och min bror bor där uppe. big plus!! men att flytta dit... nej jag tror inte det.
Helgen var iaf himla bra. mysig och härlig bara.

Den här veckan har jag jobbat sju dagar i rad. 6-14 mån-lör, 6-18 sön. det var fruktansvärt kämpigt kan jag tala om. jag är ju inte ett big fan av att varken gå upp tidigt eller gå och lägga mid tidigt. men nu är skiten äntligen över! är ledig till onsdag, börjar 22 då. passar lite bättre ja! på tal om jobbet så ringde mattias chef och väckte mig klockan 10 och undrade om jag visste var mattias var, haha. han har nämligen tappat bort sin mobil lite fint sådär.. så atteee, en vild chansning iaf är att han försovit sig rätt så jättemycket.

Ibland kan jag undra om det finns något skönare än att ligga i sängen med datorn och bara göra ingenting. just nu känns det inte som att det gör det. men måste ta tag i det här snart.. om en timme eller två kanske:) ska iaf till stan och kolla om någon kan fixa mina jävla miss sixty-byxor jag köpte för hundra år sen som gick sönder direkt. tänkte kanske åka förbi mormor också.. och träffa ewe. och träffa linda.. känns som en plan. Förresten!! jag har köpt en dator. världens finaste kan jag tala om. blank o svart o fin o jättebra. nöjd tjej.

Grattis på 1 december förresten!! jag har min special edition-julkalender hemma i linköping. känns rätt jobbigt! kommer inte kunna öppna den förrän imorgon.. spännande o se vad det är för något i den! haribo är det, så det blir nog gott:)
Annars så hoppas jag att mina klänningar jag beställt från stylebystars kommer snart som i snart. den här veckan iaf! annars kommer jag bli tjurig.

Det var nog det.


Eller juuust det!! GRATTIS LINDA TILL KÖRKORTET!

Kommentarer
Postat av: jempe

oj har du köpt datto? kul ida!

2008-12-01 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0