Tröttast i världen


Fy fan alltså, jag hatar hemtex! eller jag hatar typ alla sorters inredningsaffärer what so ever. men hemtex idag var hemskt! efter hundra timmar kom vi till slut därifrån med gardiner, bäddset och pläd! det var ju ganska bra iaf. fast nu, en timme senare är jag fortfarande helt utslagen av den kämpiga färden. hoppas tröttheten håller i sig någorlunda iaf, så att jag kan sova ikväll. kommer ju aldrig somna innnan tolv iaf men.. och då får jag ändå bara sova fem timmar, alldeles för lite! så måste speeda hem jättefort med bilen och sova några timmar efter jobbet så jag är fit for fight till kvällen.
Tror faktiskt inte jag orkar gå o kissa ens, så trött är jag.

Jag har visst skickat massa jävla öl till alla på facebook! det var inte riktigt vad jag hade tänkt. jaja, hoppas alla blev glada ändå!!! för en bild på en öl och nån bra tillhörande text alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0