These streets


Kvällen blev bättre iaf! åkte till carro och såg på gynekologen i askim. seriöst så jävla bra serie! jag är inte den som är den som tjuter till tv eller film eller så, men jag fick faktiskt tårar i ögonen! stuuuure, han är så sorglig.
Sen ville sarah jättemycket till mc donalds och jag kände att en paj skulle ju va gott, så det blev det. en paj och mjölk, goooott! carro berättade en del historier från hennes bussresor. den bästa var nog att hon råkat somnat och vaknat upp lutandes mot en okänd man! haha.

Imorgon ska jag fan åka typ tre timmar innan jag ska till den där jobbgrejen. vet ju inte var det ligger riktigt och jag är ju så sjukt dålig på att hitta! så det är nog bäst tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0