Sova?


Jag som hade tänkt att sova tidigt på riktigt idag! inte för att klockan är så mycket, men jag sitter ju fortfarande här. måste läsa katrins blogg först innan jag kan stänga av iaf. sen måste jag läsa den här sjuka boken jag håller på med, bra men sjuk.
Lyssnar på lily allen - alfie nu, hur härlig är den inte? man blir ju glad på nåt sätt!

Pratade med sarah om nyår förut och fick lite ångest. jag orkar inte med nyår! det blir alltid misslyckat, nästan. har haft riktigt kul ett nyår vad jag kan minnas. har lust att bara vara hemma hos nån med några stycken, äta mat och bara ha trevligt liksom! hm ja, det är ju iofs ett tag kvar men.. får se hur det blir!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0