Paniken!


Det här är verkligen stört. förra veckan hade jag knappt nåt jobb alls, nu har jag typ 3. fick jobbet jag var på anställningsintervju för idag, o precis innan jag fick reda på det så ringer arla! och jag kan verkligen inte tacka nej till arla, bra pengar, slappt, trivs! så nästnästavecka ska jag jobba där mån-fre. det tredje, telefonförsäljningsapat har jag mailat iväg ett snyggt mail till och vänligt men bestämt tackat nej till. frågan är ju hur fan jag ska göra när jag ska jobba på arla!? det får väl lösa sig bara.

Kilroy gick bra! blir nog thailand först iaf, osen avsluta med bali. kommer bli great!

Nu är jag skittrött, har stressat runt sen halv nio imorse, så det ska bli skönt med en slapp kväll. vickan kommer hit, blir väl idol och sådär. men imorrn vettni! partyparty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0