One day you'll be a drop in the ocean


Veckan har gått skapligt fort ändå tycker jag, och imorgon är det redan helg! Vickan kommer hem redan ikväll, vilket gör mig himla glad:) imorgon ska vi till kilroy och beställa resan!! ska bli underbart att ha det klart och veta att vi verkligen kommer iväg.

Idag har jenny varit här och ätit lunch igen, fast hon åt knappt nånting! men det var trevligt iaf:)

På lördag blir det utgång i linköping verkar det som, o jag gillart, som vanligt. vet inte riktigt vart vi ska gå bara? skulle inte vara fel med platens! men det vet man ju aldrig. syster skulle ut med sina vänner också i linköping, så hoppas jag träffar på henne! var längesen nu tycker jag. ska ringa till henne nu och be om lite malaysiatips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0