Nattpromenad


Har just kommit hem från en nattpromenad med linda. var hur trevligt och mysigt som helst:) var ute och gick i minst 1½ timme. får bli en ny tradition tycker jag!

Annars så har det ju hänt grejer i motala idag! Var på väg till ewe när jag ser en helikopter och en ambulans och en massa folk och tänker: vad fan har hänt? åker vidare och ser ett helt lägenhetshus som är polisavspärrat. då undrade jag verkligen vad som hade hänt! vet fortfarande inte säkert, det har talats om mord iaf.
Ja motala är allt bra jävlig ibland. och inte nog med denna händelse! fick vänta på min pizza i en timme också, hur sjukt är inte det liksom?

Var hos ewe förut. trodde hela tiden att jag skulle få se på 50 first dates, men det visades ju sen att ewe hela tiden sagt 51st states eller vad den heter. blev mycket besviken!

Imorgon är det jag och jenny som åker till electrolux! har skjutit upp det i en vecka nu, illa är det.

Kommentarer
Postat av: linda

jag tycker också vi ska göra nattpromenerandet till en tradition, men kanske inte nattätandet va? :P nu har jag i alla fall fått i mig min nyponsoppa med keso och kan sova gott i natt. tack för ikväll älskling!

2007-10-08 @ 03:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0