Jobba, jobba, jobba

Ja, jag har mest jobbat hela dagen. gick upp lite sent så fick skynda mig att duscha o göra mig iordning o åka direkt. hann inte med nån frukost heller. jobbade 2½ timme, sen direkt till arla. där inträffade dock en av de få bra sakerna med dagen, fast det höll ju inte i sig så länge. puss på det iaf!
På arla var det tråkigare än nånsin förr. fick inte ens vara vid MINA maskiner, fick vara vid yoghurtmaskinerna. satt mest på en jävla stol hela dagen och ville dö av tristess typ. efter åtta långa timmar fick jag sen äntligen åka hem. träffade jenny på mc donalds, mycket trevligt var det! gillarna!

Det känns så deprimerande på något sätt att jag ska åka till jobbet om redan 12 timmar, kom ju nyss därifrån känns det ju som.

Nu är jag trött. ska som vanligt bara läsa katrin schulmans blogg, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0