Jag tjatar om mitt jobb


Jobbet idag var fan lika tråkig som igår. känns bara så meningslöst att sitta på en stol typ hela tiden. hade iaf med mig lite musik, det gör ju alltid saken bättre. men blir fan irriterad på han jag jobbar med. alltså han är ju snäll och så, men han går in för jobbet så sjukt mycket! han gör något i princip hela tiden, även fast det inte finns något att göra. kom förresten på en sak som gjorde dagen lite bättre! det gjordes hallon-smoothie, vilket är förjävla gott. så det blev två såna för mig. jag var mycket lycklig där för en liten stund:)
Men som sagt mycket minus gällande jobbet. och mattias jobbar dummaste tiden med, börjar när jag slutar. det gillar jag inte!
Något som däremot varit bra med dagen är att jag och vickan fått våra biljetter nu!! gladgladglad:) är ju ärligt talat inte så lång tid kvar, inte ens tre månader. ska bli så sjukt underbart! såklart.

Efter jobbet åkte jag direkt o plockade upp linda, sen åkte vi till sarah. blev mc donalds, idag igen! det är fan illa. men gott var det. sen gick linda hem o jag o sarah gick hem till henne o pratade om typ allting som vanligt:) hon är en smart tjej hon.

Har uppenbarligen inte skoj att skriva idag. har ju inte hänt något extraordinärt som man brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hallå där! :)

Åh, har du lust att klicka på mina tre reklamgrejer till vänster på min blogg? Vore verkligen jättesnällt.. (a)

2007-10-31 @ 02:25:26
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0