I know it ain't right


Idag har jag bara umgåtts hela dagen. Först med sarah b, sen ewe, sen josie, sen jenny! har varit mycket trevligt må jag säga hela dagen igenom. josie och jag har sjukt bra idéer vad det gäller kommande företag som vi ska starta. mycket kommer handla om att dreja, vilket ju alla gillar!

Längtar till på fredag! blir linköping som vanligt:) med sarah f denna gång! men är ju lite speciellt på fredag då eftersom sarah fyller 19! så jag är inställd på något riktigt kul, och det ska vi nog kunna fixa.

Fan jag måste ha ett jobb NU alltså! måste ha typ 18.000:- till, till resan, annars blir det tajt med pengar alltså.

Förresten verkar det ju som att den där bloggen jag hade med typ igår var fejk! asdåligt. iofs kanske man kunde listat ut det men... dåligt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0