Haha!


Ja vad mer ska man göra än att skratta åt alltihop? men bara så att alla vet så lever jag iaf:P stackars lilla mamma som var så orolig!
Grejen var alltså den att jag sov, som vanligt, hos mattias i fredags. har inte velat säga något till henne eftersom jag vet vilket tjat det skulle bli liksom:) så jag har ju dragit till med att jag sovit hos sarahs klasskompis, carros kompis, ja ni vet:P men så kom det fram till slut alltså... mamma hade försökt ringa till mig, men min mobil var helt cp så inget samtal kom fram. så då blev ju mamma såååå orolig o ringde runt alla mina vänner, och till slut var ju sarah så illa tvungen att säga som det var, o jag förstår henne! fick reda på allt genom att läsa sarahs blogg, o då ringde jag fort som fan till henne och sen till mamma.
Men ja, lika bra att mamma vet nu, har inte velat säga nåt på grund av diverse saker och eftersom jag inte visste om det skulle bli något åt hållet serious, så att säga. men hon tog det hela riktigt bra!

Jaja, nog om det:) linn och jag hade, mot förmodan, kul i fredags! konstigt jävla folk på plaza är det ju men vi roade oss själva rätt så bra tyckte jag:)
Igår var det riktigt slappt, åt mat med mattias,fia o oscar och sen blev det lite fler folk visst. svingott var det iaf!

Idag fyller mami år! grattis, grattis! så snart kommer några stycken och ska fira lite. mm ska bli gott med fika tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0