From off to on


Nu har jag varit på arbetsförmedlingen. Det var verkligen jättetråkigt och särskilt nödvändigt kändes det ju inte, men nu är det iaf gjort. Om en timme electrolux, efter det linköping med diverse uppdrag. har blivit en slags tisdagsvana att vara i linköping på kvällarna, tredje i rad nu iaf. men det är bra! då kan jag se på desperate housewives, vilket jag ju inte kan här hemma eftersom vi visst bara har 1:an, 2:an och 4:an!! hur kul är det liksom? inte alls faktiskt.

Igår var jag nära på att äcklas ihjäl mig! var en silverfisk på min matta i mitt rum. Silverfiskar är ju som alla vet det absolut vidrigaste någonsin! jag slog ihjäl jäveln med ett energy dance hits-fodral, som fortfarande ligger kvar. vågar ärligt inte lyfta på det och titta på den, det får mamma göra när hon kommer hem.


BOWLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0