Fire, fire


Nattpromenad blev det minsann, gick ungefär runt hela stan. stannade till utanför linda en stund eftersom vi var sådär sjukt törstiga igen! och linda var den snällaste o kom ut med en flaska vatten åt oss.
När vi kommit tillbaka efter promenade var ju ju skithungriga! pommes o beasås. var jobbigt när sarah märkte att hon bara satt på lampan i ugnen så vi fick vänta ännu längre:P men när det väl var klart så var det det godaste jag ätit, nästan. kom hem från sarah vid fem och somnade väl vid halv sex, så jag har typ bara varit vaken i en timme nu. känns ju lite dåligt!
Är iaf glad för sarahs skull! linköping är det som gäller alltså:)

Idag ska jag prata med syster o be om tips om var vi ska resa mer exakt och sådär.. och så ska jag träffa jenny ikväll. ja det var väl allt liksom. men det är faktiskt söndag idag!

Nu eller sen? nu eller sen? hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0