Between the lines


Har varit i linköping nu de två senaste dygnen. I lördags var jag ute med carro o vickan, kul var det:) bara det att carro fladdrade iväg så vi var tvugna att leta efter henne i typ en halvtimme:P sen åkte dom hem och jag blev hämtad. såg på ett par nile city-avsnitt, sjukt kul! så det blev ganska sent. och vad händer ca 11.00 på morgonen? jo, arla ringer! så jag jobbade 14-22. värt! mådde inte jättebäst, men det var inte så farligt ändå.
Skulle ju på utbildning idag oså blev det jobbigt med bussen, så jag sov kvar vilket inte var helt fel:) men var lite jävla jobbigt att gå upp imorse alltså.

Jobb hit och dit o fan alltså! måste ringa till det där jag var på idag och säga att jag inte vill jobba där. inget för mig alltså! och eftersom jag inte alltid har bil heller så blir det ju lite svårt med tänker jag..

Måste göra nån mat nu, är ashungrig! sen blir det hugos med sarah b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0