Times like these


Samtal från arla i måndasgskväll - jobba 14-22 tisdag? svar ja! passade ju alledels perfekt eftersom mattias var här och han också jobbar den tiden. skitbra! jobbet var helt okej fram tills efter andra rasten vid kvart i åtta. allt gick åt helvete! alla maskiner blev cp-störda på en gång. ont i huvudet hade jag också!
Till slut blev klockan tio iaf. då åkte vi och handlade lite och sen hem för att äta! var ju stört hungrig. så efter mat och en dusch började jag känna mig normal igen. sen kollade vi på the grudge 2, inte sådär jättebra men funkade iaf!
Åkte hem vid halv två, och ja nu är jag alltså hemma. ska till stan med ewan sen. måste köpa en rouge, båda mina har gått sönder. förjävligt!

Josie tatuerade sig igår ju! hon skulle ringa efter det. hon hade tid klockan fyra, och när klockan var sex hade hon fortfarande inte ringt. blev lite orolig för att hon blivit asmissnöjd o låg o tjöt eller nåt:P ringde upp henne o som tur var, var fallet inte så:) är spänd på att få se hur den ser ut, finfin tror jag!

Ikväll blir det bowling tror jag! var ju alldeles för längesen nu tycker jag. bara jag o jenny får med oss en eller två till så. ewe kanski? säg till om nån mer vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0