This is for you


Ja, som jenny hade kommenterat, var visst lite sluddrig där i lördagsnatt. o en lätt släng av huvudvärk uppstod i söndags när jag vaknade. trött som aset var jag med! men det var bara att hoppa in i duschen o göra sig redo för jobbet. var rätt så kämpigt att jobba, var så trött. men det gick ju. åkte till sarah sen, var kul o se henne, var alltför längesen. hon hade massa mat hemma som hon bjöd på:)
Tänkte att jag skulle göra en slags lista på veckan!
1. Måndag
-banken, fixa visakort
-träffa jempa ikväll
2. Tisdag
-linköping
  stan med jenny
  vaccinera mig med mattias
  stanna i linköping? trort.
3. Onsdag
- jobba i motala 11.30-17.00 typ
- fika med amanda
4. Torsdag
- hm vet ej?
5. Fredag
- norrköping med josie,vickan o ewe tror jag!

Kan ju vara något jag missat, men det märks ju isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0