Sweep me off my feet


Blev visst lite sent igår, somnade inte förrän vid tre. så jag gick inte upp förrän tolv. ska fika med jempa,amanda o linda sen vid två! ska verkligen bli skoj. var hur längesen som helst jag träffade amanda! har saknat henne. o dom andra två var också rätt längesen faktiskt tycker jag,

FY FAN VILKEN LYCKA!! josie ringde just i galen panik o berättade att det äntligen finns klipp på youtube från det gamla humorlabbet! jag döööör! så jävla kul


"men vad är det jag gör? håller gamla hantverkstraditioner vid liv, o mitt under intervjuun!"

"- hur ska vi matcha femmorna?
- tja, vi har tre femmor, tre perioder... you do the math."

Nej nu måste jag ju duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0