So far away


Idag skulle pappa komma och hämta mig 11.15 och skjutsa mig till jobbet. tänkte gå upp vid halv 10-10, men råkade visst sova till elva. fan tänkte jag! vaknade upp med tre feta fingeravtryck på kinden, såg ju jävligt normalt ut.
Åkte i vilket fall o jobbade till 17 ungefär, sen hämtade mamma mig, jag lämnade av henne hemma och åkte till mormor. i torsdags var vi o köpte garn till en halsduk o hon hade redan stickat klart den typ, gulligt tyckte jag:) himla fin var den iaf! sen gjorde hon lite mat till mig. sen tyckte hon jag skulle äta kräm,glass,choklad och fika! fick i mig lite choklad, två muffins, en bulle o två pepparkakor, sen gick det fan inte ner mer:P är fortfarande mätt!
Åkte o hämtade ewe sen, så åkte vi hem till hennes mamo. kollade lite på tv o slappade bara sådär. åkte hem rätt tidigt, typ halv tio. var tvungen o kolla buss o tåg till norrköping, ska ju till josie imorrn! och kolla biljetter till kjellvander. blir i norrköping istället. billigare=bra!

Donavon Frankenreiter, mycket bra! rekommenderas starkt.

Jag får fan panik på att min mp3 fortfarande är borta! en hel veckan har den varit totalt gone. jag dör om jag inte hittar den. vill gärna hitta den idag så jag har musik till resan till josie imorrn liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0