Skit också!


Jobbat,jobbat,jobbat och sen varit hos mattias och varit trött,trött,trött. vilket innebär noll bloggande.

Missade bussjäveln hem förut o det går inga fler!! skit också. så nu sitter ja här, all alone, hos mattias. han är och dricker öl med sina grabbar! kul för'n!
jag har iaf precis spelat bort 60 spänn på poker. mattias 60 spänn alltså. jag var jävligt dålig. blev ju så stressad! tog typ 10 minuter, sen oj då, borta! duktigt va? jaja, tur att han sa att jag fick spela bort dom! men fan.. jag spelade verkligen pinsamt dåligt! skyller på att jag aldrig spelat förut, då får det bli så.

Kul fredagkväll alltså!! wohoooow! inte.

Kommentarer
Postat av: Kitty

haha ja e me kass på poker :P

2007-11-23 @ 23:51:30
URL: http://pricksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0