Så äre


Här blir det inte mycket gjort alltså. har bara suttit vid datorn o mest gjort ingenting, sen sist. men ärligt så orkar jag inte mycket mer än så ändå. har varit en rät kämpig dag på jobbet. städat tre jävla maskiner! o det är mycket kan jag lova. yoghurt all over alltså!

Nu kommer fia hem snart tror jag. känns lite konstigt att jag bara är här o är här liksom i hennes hem, själv:P fast det gör inget, det vet jag ju, men ändå!

Fördelen med jobbet är ju att man får lite tid att slappa, även om det varit rätt dåligt med det den här veckan. man har iaf lyckats läsa ut en bok på tre-fyra dagar! inte allt på jobbet då, men det mesta. solstorm har jag läst, lånade den av jenny. kom på nu att jag nog redan skrivit om det här.. jaja! den var iaf skitbra!
o nu har jag lånat en bok av mattias som jag bara hann läsa 15 sidor i idag. så jag ska nog gå o lägga mig lite halvsnart o läsa.

Jag saknar mina vänner! har inte träffat en enda nu på tre dagar:/ men imorgon så! vickan,josie o ewe iaf hoppas jag. bra det! och så ska jag till sarah efter jag jobbat på söndag, ska bli skoj. saknar henne! hur längesen som helst jag träffade henne nu. jenny måste jag träffa snart med! även om det inte var lika längesen så saknar jag henne lite iaf:) och linda med! ja.. för att sammanfatta det; jag saknar fan alla!:P

Kommentarer
Postat av: jempan

saknar dig med döh

2007-11-25 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0