Need not worry


Var med jempa igårkväll! burger king och så lite nile, älskart! fick låna en bok av henne med, brabra. åkte till mattias sen, mysigt var det, såklart! men vi sov alldeles för länge idag, till 12. började två och jo ja, jobbet gick bra. läste typ 150 sidor i boken! den är bra. solstorm är det. ni vet, den som är film nu.
Åkte till ewe efter jag slutat, det var himla trevligt. många intressanta samtalsämne må jag säga:)

Ska jobba hela veckan! svinbra, pengarpengarpengar. ska sova hos mattias imorgon, och kanske torsdag tänkte jag med. en bra ekonomisk åtgärd:) inte bara därför alltså men ja:)

Är fortfarande förbannad på mig själv för att jag fuckat upp min jävla mp3! o jag måste ju köpa en ny. inte direkt vad jag känner för! men måste. skitskitskit. tvättade min förra mp3 i tvättmaskinen också. så jävla bra är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0