Mest jobb


Har inte haft nån tid alls de här dagarna. jobbade 14-22 igår, och så undrade de ifall jag kunde jobba 6-14 idag. fy fan vad kämpigt tänkte jag! men självklart sa jag ju ja. så mattias hämtade mig efter jobbet, åkte o köpte mat till jobbet, hem o duschade och sen sova. 8 timmar från det att man slutar till det att man börjar igen är inte mycket! somnade lite efter tolv o gick upp 05.20 cirka. det var fan döden! men det gick ju. efter jobbet åkte jag o mattias hem till honom o tog det mest lugnt. josie var på väg hem från norrköping så jag tänkte att vi kunde ju åka samma buss hem, så det gjorde vi! vi var mest tjuriga o hungriga:) men det var härligt ändå!

Idag läste jag en askul grej i tidningen! kommer inte ihåg precis vad det stod. men det roliga var iaf att det stod om en drink som hette guantanamo bay, vilket är nagellacksremover och äggtoddy! hahaha. ja, det var kul!!!! jag lovar.

Ikväll blir det inget ansträngade kan jag ju säga! sovit tio timmar de två senaste nätterna, alldeles för lite för mig känner ju jag. vickan kommer ju hem, så vi ska träffas iaf.
Imorgon ska jag träffa mattias. han sa att jag skulle bestämma vad vi skulle göra så det har jag gjort! han ska komma hit och sen blir det lite festligheter.

Typ det tråkigaste inlägget ever, jag veeeeet. men jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0