Måndag

dagens roligaste: ska till josie i norrköping imorrn! + ska beställa biljetter till christian kjellvander
dagens sötast: mormor
dagens tröttaste: jag
dagens tråkigaste: jobbet var inte så kul
dagens roligaste: när sanna berättade att hon snubblat asmycket o slagit i huvudet framför martin timell
dagens längtan: min mp3
dagens köp: drickyoghurt, clementiner, banan, bulle
dagens vill: hitta min mp3!!
dagens träning: inget
dagens besvikelse: hittar inte min mp3
dagens förvåning: hm, inget
dagens dummaste: hm, inget
dagens telefonsamtal: sanna,jempa,vickan,josie,ewe,mamma,mormor
dagens sms: mattias
dagens minne: spice girls!
dagens önskan: vill ha christian kjellvanders skiva nuuu!!
dagens kommentar: ?

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jävla du att tappa bort en mp3 liksom! :P

2007-11-13 @ 19:04:47
Postat av: Linda

Så jävla du att tappa bort en mp3 liksom! :P

2007-11-13 @ 19:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0