Kortaste helgen någonsin


Har haft ganska fullt upp, så bloggandet har varit lite dåligt I know. vill börja med att undestryka att jag visst tjänade typ 300 spänn i timmen där i fredags:P plus att jag kunde gå hem halv nio o fortfarande fick betalt! haha jag älskart.
Hämtade upp mattias när jag hade slutat, åkte hem till mig och kollade på film.. crash sågs, så jävla bra film alltså, serri! sen på lördagen blev det slappt. var och åt lite på stan, hälsade på hos vickan.. sen blev klockan helt plötsligt massor o vi fick skynda till linköping.
Var med sarah på kvällen.. vi åkte bil mestadels:) duktig men galen förare måste jag säga:P somnade vid tolv nån gång. vaknade ett par gånger av att sarah pratade i sömnen, haha. minns bara att hon sa nåt i stil med: kom igen, dra!!. det var skoj!
Jobbet idag har gått riktigt bra faktiskt. tiden har gått fort och jag har knappt känt av nån trötthet = bra.

Är hemma nu och börjar ju känna mig ganska så trött ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0