If it don't matter


Egentligen vet jag inte om jag orkar skriva nåt överhuvudtaget, är verkligen stört trött. men helgen har varit finfin!
i fredags var vi hos en vän till mattias där det bjöds på poker, jag spelade dock inte. men det var skoj iaf, jag gillar ju poker! i lördags blev det ikea, vickan hänkade på också. blev trött så for jag gick in på ikea men jag klarade mig igenom det ändå:) sen åt vi lite på max, gott var det! som alltid. sen åkte vickan hem och jag o mattias åkte o handlade mat till kvällen. potatisgratäng med diverse tillbehör! innan vi orkade laga nån mat var ju ju tvugna att ligga i soffan ett bra tag. man blir verkligen så jävla trött av ikea! hittade förövrigt ingenting där. Mat blev det till slut iaf, och det var så sjukt gott! kanske berodde på att jag inte hjälpte till överhuvudtaget, jag vet inte:P
Sen fick vi sällskap! vickan o tobbe. spelade sällskapsspel och tog blodtryck:) var riktigt trevligt! mysigt också.

Idag har jag då varit och ätit med pappa o mina systrar. var gott o trevligt! bara det att jag var så trött hela tiden, men annars så.

Hörde en härlig gammal låt igår, tom waits - downtown train.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0