Humorlabbet!!


Skrev till killen som lagt ut klippen från humorlabbet och frågade om han hade hela avsnitt som man kunde få köpa. och det hade han! 7 avsnitt av 8 hade han. 200 spänn! killen tjänar ju en del på det, men det är det lätt värt eftersom det inte går att få tag i på nåt annat sätt. tro mig, jag vet! han skulle skicka det imorgon, så snart har jag det, eller jag o josie då, vi ska dela:) värsta är ju att jag inte får se på det innan josie kommer hem, kommer bli kämpigt.

Ändring i planeringen!
blir norrköping på fredag istället för lördag. så, nu vet alla det:)

Har beställt visakort idag. bra gjort! även fixat papper så att mamma får fullmakt över mina konton när jag är och reser. bra gjort! och så har jag satt in alla mina hundratusen viktiga papper i plastfickor o pärmar. också bra gjort!

Ewe och jag var på stan en stund förut. jag köpte örhängen på ur&penn, två par av dom som sarah b tipsat om i sin blogg! och ett par andra som jag gillade. vi var och åt på ströget också, varsin vegetarisk pastasallad blev det. skitgott var det! nu är vi hos mig och gör inte så mycket. jenny kommer snart. då ska vi tre spela poker:) ska bli skoj! hoppas bara att turen jag hade i lördags håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0