How far we've come

Lite längesen sist ja.

I tisdags åkte jag och jenny till linköping. vi var visst lite trötta så vi kom inte iväg förrän vid halv tolv eller nåt, men det gjorde ju inget! vi shoppade lite grann och fick samtidigt ångest över att vi egentligen borde ha sparat pengarna, men så tänke vi att vi ändå var värda det. och så var vi och åt kinamat, gott! sen åkte vi till sarah som hade ångest för mycket, bla hur hennes soffor skulle stå. stort problem var det alltså:) sen åkte jag tillbaka till stan för att träffa mattias. vaccinationen gick väl sådär får jag väl säga! var lite smått nervös innan. och efter de två sprutorna jag tog så kände jag mig inte tiptop (som man brukar säga!), så jag fick lägga mig ner. mattias klappade lite på mig och sköterskan tog hand om mig sååå väl. kände mig lite som ett barn, men så äre:) gick över rätt fort, bra det.
Men blir ju ett par sprutor till, gillart inte, men måste man så måste man. sen iaf så åkte vi o handlade, sen hem - mat - desperate housewives (har saknat det!) - film, the island (bra!) - sova.

På morgonen på onsdagen var jag svintrött, men var tvungen o gå upp lite skapligt iaf. skulle ju hem till motala o jobba. hämtade upp jenny som hade sovit hos sarah. fick även samtal från arla om att jobba på torsdagen, 6-14.
åkte iaf och jobbade sen till fem, hem o lagade mat o lite sådär och tog bussen för att åka till linköping - igen:) hos mattias kollade vi på bla roomservice där katrin o alex schulman var med! jag gillar katrin, trots att hon är en bitch. sen kollade vi på grey's, var hur längesen som helst jag såg det. men det var riktigt bra iaf! sorgligt också. sen blev det massa prat i ett antal timmar typ, så somnade inte förrän typ halv två.

Imorse var jag alltså förbannat jävla astrött! hade inte ens sovit fyra timmar när vi släpade oss upp ur sängen. jobbet var stressigt o lite småjobbigt. fast bra på det sättet att jag inte kände så mycket av tröttheten o att tiden gick ganska fort. sen åkte jag o mattias hem o sov i typ två timmar, välbehövligt, svar ja! åkte hem sen vid sex, träffade ewe o jenny på stan. först pizza till mig o jenny, sen hugomat till ewe! sen hem till mig o göra ingenting typ:) nu är jag trött.

Ska jobba imorgon med, men eftermiddagspasset som tur är! hade dött av en till tidig morgon. har fan varit svintrött varenda morgon den här veckan. sen när jag slutat ska jag träffa vickan! ska bli kul. vi ska äta i linköping o kanske ta oss en cider eller två:) lär bli mycket prat om resan, jag gillart! inte ens två månader kvar nu. helt sjukt är det. vickan åker hem då på kvällen iaf, o jag åker väl på lördag. lördag vet jag inte hur det blir? kanske ut i linköping, får se. oså ska jobba eftermiddag på söndag, bra pengar!

Jag undrar hur många som orkade läsa det här, jag gissar på typ en, högst. jag hade iaf inte orkat:P


Kommentarer
Postat av: jempa

jempan lästet

2007-11-30 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0