Äter du ofta?

Ja, och nu är det bara tre timmar, inte ens det, tills jag slutar. Har haft massor att göra idag! stressigt som fan, men ändå kul. fick nyss reda på att man får ob 4 mellan 18-22 idag eftersom det är röd dag imorrn. svingött säger jag! vet inte hur mycket ob 4 ligger på, men det är nog dubbla iaf på det vanliga. så jag sitter alltså här o tjänar typ 200 i timmen:P älskart!

Blev en skaplig åktur igår alltså.. skulle från sarah i skäggetorp till mc donalds och hamnade i mantorp! det var lite lagom roligt eftersom jag var svinhungrig. kom fram sen till slut, pjuh!

Älskar gratis sms! har skickat till alla i hela världen typ:P

Nej, jobba lite nu då kanske.

Kommentarer
Postat av: Linda

fy fan för dig! jag vill med ha 200 kr i timmen! :P

2007-11-03 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0