...you like a song, I could have played you all night long


Idag har jag äntligen fått sova ut. somnade nån gång vid ett och vaknade lite innan elva, skönt! idag är det först lite firande för moster, sen 30-årsfest för kusin maria. skulle kunnat bli jättekul, men icke. jobbar ju 6-14 imorgon! blä på det. men vad ska man gjorde?
måste säga att jag saknar mattias lite grann sådär. han har förresten beställt biljetter till bali nu, vilket innebär att vi kommer träffas där i maj!:) det är jag glad för!

Är seriöst oroad för min ekonomi! jag är bara så sämst på att spara. skit alltså. hoppas mycket på nästa lön, och lönen efter det! då ska det nog kunna gå ihop sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0