Two souls


Åkte alltså in till linköping i lördags igen. hade ju bestämt att jag skulle köra till stan=inte dricka. eftersom jag ju skulle börja 6 dagen efter! men började känna att vafan, tråkigt. och min kära syster gjorde det mesta för att uppmuntra mig till att dricka medans mamma gjorde tvärtom. jag körde till slut på min systers spår:P
Lite vin hos moster innan maxim. på maxim blev det goood mat och sen lite festligheter. var riktigt roligt faktiskt! nånstans där innan ett kände jag att det kanske var bäst att åka hem till moster o sova. så det gjorde jag. mådde inte bäst när jag gick upp 05.20. det blev ju inte bättre av att jag mötte min kusin marcus i hallen, som nyss kommit hem:P
jaja, men jag kämpade på iaf och jobbet funkade okej. somnade iofs en gång, men men:) blev tillfrågad om jag kunde stanna längre än två, men det kände jag att no, det blir för mycket.
Blev upphämtad av mamma, jonas o camilla. åkte o åt på steve's. mm älskart:) sen skjutsade dom mig till mattias. blev inte mycket gjort här, åt thaimat och såg på love acctually. men jag gillart. var ju inte jättepigg precis.

Vaknade för nån halvtimme sen, mattias inte hemma. han började kl 6. och jag börjar 14. typiskt äre! ska jobba idag o fredag samma tid, vad jag vet. ska nog ta o duscha nu, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0