The road


Och så blev det en helvecka på arla igen. pengaaaar! fast gårdagen var inte kul, lyfta 12 liter mjölk åt gången i mer än 4 timmar gör ju sitt om man säger. så idag har jag ont i ryggen. blä!

Nu är jag hemma i motala, kom hem vid elva och åker vi ett igen. vet knappt vad som är hemma längre känns det som:P men men, så äre.

Jaha, helgen då? blir väl inte mycket av som vanligt. slutar ju fredagkväll o börjar söndag morgon. vad ska man gjorde? inte kommer jag kunna träffa mattias nåt heller, arla-julbord på lördag liksom som jag inte ska på. skulle väl vara på söndag då isf, men det är ju hundra år till dess känns det som. och det är ju inte direkt hundra år kvar tills jag åker precis. 1½ månad typ. sjukt!

vafan nej jag vet inte vad jag ska skriva! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0