Rubriken


Hej och hå, var visst ett litet tag sen ja. har varit mycket sen sist om man säger!
På annandagen kom min syster jenny,simon och lilla melvin till motala. så var hos pappa och åt och sådär. fast innan maten lekte alla (utom melvin) med hans asroliga leklera! vill ha själv. Hade fortfarande ont i huvudet på kvällen men det var ju bara att gå på't igen! och skoj blev det faktiskt. jag och linda gick till brygget och träffade ewe. eller ja, linda höll ju på med sitt iofs men ja:P sen med eller utan. blev kvar där ett tag om man säger! camilla som varit på harrys kom dit. så jävla störd syster jag har, men det var stört kul också. kom hem vid en halv fyra-fyra. blev väckt på det bästa sättet du kan tänka dig - telefonen ringer klockan nio: hej det är arla kan du komma och jobba NU? eeeh va? skämtar nån med mig eller tänkte jag. men men, jag sa ja och mamma fick skjutsa mig.
Jobbade till halv sju, sen kom mattias och hämtade, åkte o handlade osen gjorde mat. kollade på film sen men somnade rätt snabbt om man säger! skulle jobba cp-tiden 10:30-18:30 idag också. försov mig lite smått till tio i tio, hade därmed 10 minter på mig att göra mig ready. jobbigt! jaja, jobbet gick välla bra va mm.
Min kära bror hämtade mig. vi åkte hem hit o spelade nintento 64 ett tag, skitkul! och jag var bäst. sen åkte jag till ewe o hade trevligt. träffade josie som jag inte sett på 200 hundra! så det var skojigt.
Ska jobba 14-22 imorrn. börjar 06 dagen efter. kul. askul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0