Heartbeats


Jobbet var rätt jävla tråkigt om man säger. har deppat mig igenom nästan hela dagen! men pratade men vickan och jenny, o då kändes det lite bättre. är dock fortfarande lite depp! måste fan sluta upp med det. vad gör jag liksom? klagar på för mycket jobb, det ska man inte göra. nej, skärpning!
Imorgon hoppas jag jättemycket på att vi är klara innan tio, gärna vid åtta iaf. ska va med mattias sen på kvällen. vet inte om jag stannar i linköping eller om vi åker till motala? ja, det märks ju. sen på lördag ska jag va med ewe! eller vi sa det igår iaf, så det hoppas jag:)

Ska nog försöka sova snart så att jag kommer upp skapligt imorgon - somnar skapligt imorgon - går upp tidigt på lördag - somnar tidigt på lördag - gå upp aaaaaaastidigt på söndag (fem i fem ungefär).

 min fina syster och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0