Hallelujah


Här har ni en trött tjej kan jag säga. jobbade ju igår, o då ville dom att jag skulle jobba idag också. eh okej? på en lördag? men visst liksom!
slutade jobbet vid åtta igår, det var skönt. sen mötte jag upp vickan o ewe! vi var först o åt på steve's, gott o trevligt var det! sen gick vi till 55:an, där var det inte lika mysigt o trevligt om man säger. dom tog busen hem o jag trippade hem till mattias. somnade tre, gick upp lite efter sju. så jävla lite sömn om man säger!! började vid åtta. hittade inte vart jag skulle vara först, lite panik där ett tag. men sen så! de första fem timmarna var jävligt sega kan jag ju säga. önskar att jag skojade men fick sitta o glo i fem timmar! fel på maskinen, fast det visade ju sig iofs sen att det inte varit det, bara verkstadskillarna som klantat sig en aning. men, kan ju vara kul det med... kanske. sen var vi igång iaf. arbetsuppgift: lasta över 1liters-paket från ett band till ett annat, i fyra timmar. så kul har jag haft det idag! har aldrig varit så glad över att få gå från jobbet. just det, hade ingen lunch heller! lite hungrig kanske? eh ja!

Orkade inte ens köra hem kände jag, så jag tänkte hälsa på mattias lite och sen åka hem. han skulle ju ändå på födelsedagsfest. men jag blev visst kvar här, själv:) riktigt skönt faktiskt! känner att jag ändå inte hade pallat med att göra någonting. blev medbjuden på festen, men det är ju det sista jag orkar känner jag. så ikväll ska jag bara ligga i soffan o kolla på tv o läsa bok. och äta polkagrisar!

Imorgon ska jag jobba, igen. mycket helg va? nej. men som tur är så börjar jag inte förrän två. skönt det om man säger.

Missade ju idol igår så var inne på youtube och kollade på amanda när hon sjöng hallelujah. helt sjukt fint! sången var kanske inte den bästa, men det spelade absolut ingen roll. hon hade sån jävla känsla liksom! lite gråtig blev jag ju.

Kommentarer
Postat av: jempa

visst blev man gråtis!

2007-12-02 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0