Any day now, will be at ease


Så sjukt skönt det var att äntligen få sova ut! somnade vid halv ett ungefär och gick upp kvart över elva. skönt! då blev det frukost och mest slappande innan jag åkte till jobbet. hann läsa ut boken! verkligen bra var den. ska beställa en massa böcker imorgon, till resan. det lär ju bli ett par femhundra böcker man kommer läsa. vänta på flyg, ligga på stranden och sådär! shit vad jag längtar alltså. kan inte förstå att det inte ens är två månader kvar. sjukt är det.

Denna veckan har jag knappt något planerat och det känns skööönt!
men tänkte dra en liten lista iaf;
- fixa med reseförsäkring
- vaccinera mig
- jobba här i motala tror jag nog nån dag
- träffa fina vänner (ewe,jenny,linda,amanda, nån mer kanske?)
- träffa my löööv också såklart
- fredag: christian kjellvander i norrköping!! längtar jättemycket, ja!
- lördag: 30-årsfest för min kusin maria på maxim i linköping

Tog en fräsch bild på mattias igår innan han skulle iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0