you've been acting awful tough lately, smoking a lot of cigarettes lately


Det tar visst lite mer tid än jag tänkte igår att fixa med det jag skulle göra till resan, men känns ändå bra att jag fick en del gjort! Fick reda på att jag får hyra ut min lägenhet, typ i tredjehand eller vad man nu kallar det. Skönt! ska hyra ut den möblerad, väldigt skönt när jag kommer hem sen att bara komma tillbaka och inte behöva leta efter nåt annat eller bo hos mamma eller så.
Problem med visum till indo har vi visst! lite småkrångligt om man säger så, men jag hoppas det löser sig.

Alltså ååh igårkväll hade jag ont i huvudet, vilket jag väldigt sällan har. Men tänkte att det går ju säkert över! Vaknar upp efter 10 timmars sömn och det har fortfarande inte försvunnit. Bara jag inte blir sjuk nu! nej det går inte för sig. Ska fixa pass, ett till bankomatkort och kolla upp vaccinationer med Sara idag. Måste städa också, men inte så kul när huvudet gör såhär ont! en liten tablett kanske man skulle ta.

Jaha nähe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0