when i'm ready to give in, will you pick me up again, then i guess you can hang with me


Lediga, härliga daaag.
Började väl inte sådär alltför roligt med att jag frostade av min dumma frys, men nu är det finally done, skönt!
Blev upphämtad av Sarah, söta lilla rara underbaraaa:), sen och åkte hem till henne och kollade OC såklart. Linda och Sonny kom sen, då blev det mat och fika. Sen var det biodags! var längesen jag var på bio, så jag var ju glad bara för att få sitta där och äta popcorn, haha tönt-ida. Inception såg vi, skitbra var den! Linda fattade ju inget av filmen, men meeen:P hon satt mest och sjöng "säg ingenting till miiig" haha. Åh himla rolig kväll har det varit iaf.

Jag ska upp om 4 timmar och 40 minuter, känns sådär bra. Äta en lite macka nu och sen måste jag sova, måstemåste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0